8 Eylül 2011 Perşembe

Bir erkegin maskesinin dustugu an :)










Gozlerini gozlerime dikmis...Kaciriyorum, yine buluyor..."Sen, sen bana dokunuyorsun"dedi..."Yuregimde bir yerleri acitiyorsun, ama anlatilmaz guzellikte birsey"

Tanrim birsey olsa...Aygaz kamyonu filan gecse...Aniden ceviz iriliginde dolu yagmaya baslasa...Bu romantik ortamin icine etse...Ne oldu bu kiza neler soyluyor?


Ïyiki varsin..Iyki...Neye benziyor biliyor musun? Eskiden kaldigim yurtta camlar icerisi disaridan gozukmesin diye beyaz yagliboyayla boyanmisti. O boya tabakasindaki kucucuk delikten bakinca disariyi goruyordum ben...Hele baharda oyle guzel gozukuyordu ki...Iste seninle olmak o bembeyaz ya da sicak seyin ortasinda kucucuk bahara bakaln deligi bulmak gibi"


Isi samataya vurmaliyim yoksa fena olacak. Bu havada hayatta dolu yagmaz. Aygaz kamyonu filan gececegi de yok. ..Kiz resmen yerli film replikleri atiyor. ...Hayir ben ters adamim inaniveririm, dokulurum, asik olurum, betonlara caklirim, asil benim canim acir...Yerli film evet yerli film...Ordan etmeli muhabbete...En Ayhan Isik sesimi kullanarak hinzir bir ifadeyle ona Belgin Doruk muamelesi cektim...Misilleme olarak Yesilcam oykulerinin degismez repligini attim..."Birak bu laflari, kac para istiyorsun onu soyle...On bin Yirmi bin?"


Esprime guldu...Guzeeel...Ardi arkasina zincirler, konuyu dagitirim...Gulmesi bitince "Bu da senin numaran"dedi. "Zirhin delinsin istemiyorsun...Hesapta hicbirseyi ciddiye almiyorsun...Aslinda sana gore hayat o kadar ciddi ve acikli ki...Boyle bir numaraya gerek yok...Koyver gitsin kendini..."


Gozlerime anne anne bakiyor..."Guzel oldugunuz kadar kustahsiniz da bayan"dedim Ayhan Isik sesimle.


Dedim ama mumkun degil ..Saatlerce bana inanilmaz sevgi sozcukleri siraladi.


Ben ise ona yerli filmlerin degismez repliklerinden attim durdum. .Sirasiyla Ediz Hun, Cilali Ibo...Hatta bir ara ayaga bile kalkip Äygaaaaaaaaaaaaaaaaz"diye bagirdim.


Sozunu ettigi yagliboyadaki kucuk delikten zirhimi acmasina asla izin vermedim. Yikilmadim, yavsamadim, kendimi asla acmadim...Erkeklik gururuma degmesindi yagli boya...


"Korkucak birsey yok"dedi..."Ben sana ne yapabilirim ki?"


"Cok sey"dedim..."Cok sey"derken kendi sesimi kullandigimi farkettim. Hemen kendimi toparlayip Ediz Hun figuran Osman Erdal Inonu sesleriyle 3 kez "Cok sey"dedim...Ama ucunde de kendi sesim cikti...


Sonra...Sonra yine yerli filmlerdeki gibi takvim yapraklari ucustu...Ben onu hic aramadim...Birgun aklima fena dustu aradim...


O "Alo ?"dedi, ben sustum. Aniden "Susarken bile Ayhan Isik taklidi yapiyorsun"dedi. Anlamisti...Aslinda belki de tek sorun anlamasiydi...


"Ne fena degil mi?"diye surdurdu. "Insan hep cok sevilsin diye ugrasir...Sevilince de odu patlar..."Sustum..."Belki de sen haklisin o zirh ne kadar kalin olursa o kadar iyi...Artik arama olur mu? Ve sakin uzulme. O oyle nalet bir zirh ki sen bile iceriden delemezsin"


Yine sessizlik...Derken Belgin Doruk gibi son cumlesini soyledi..."Hesapta kendini koruyordun ama yine aci cekiyorsun...Bosver...Ne diyorlardi? Gencsin...Unutursun"


Genc miyim unutur muyum? Telefonu kapadim...Sokagin kosesinden yirtinarak bir Aygaz kamyonu gecip gitti.........-Sidika-Atilla Atalay-

1 yorum:

  1. hocam erkekler ağlamaz derler; derler de şu satırların göz yaşlarına dokunmaması mumkunmu :/

    YanıtlaSil