3 Kasım 2011 Perşembe

Intikam Icin Sok Videoyu Internet' e Verdi!

Teksas' da Aile mahkemesinde yargic olan Willam Adams' in engelli kizini dovdugu sirada cekilen bir video kizi tarafindan Internette yayinlandi. Korkunc goruntulerin oldugu videoda Internet' e girdigi icin cezalandirilan genc kiz babasi tarafindan kemerle dovuluyor. Inanilmaz olayda kizina yardim etmesi beklenen anne ise babasina yardim ederek kiza vuruyor. Goruntulerin Internete dusmesiyle cok zor gunler yasadigini soyleyen Adams soyle konustu: ' Kotu hareketlerini yakaladigim kizimi disipline sokmak istedim' (Daily Mail)

Izleyebilecegini dusunenler icin Video:
http://www.youtube.com/verify_age?next_url=http%3A//www.youtube.com/watch%3Ffeature%3Dplayer_embedded%26v%3DWl9y3SIPt7o

1 yorum:

  1. izlemeye zar zor katlanabildim, inanılmaz gerçekten ama videonun altındaki yorumlara inanmak daha güç! bir kısım insan kınamış fakat bir kısım insan babayı desteklemiş. bu rakamlara baktım da ve yarı yarıya olduklarını görmek beni daha çok üzdü...

    YanıtlaSil