24 Kasım 2011 Perşembe

Haftanin Yazisi

YALANCI

Ben disari bakiyorum, Sen iceri. Ben disimdakilere egiliyorum, Sen icimdekilere. Ben hayati tutuyorum, Sen tutkularimi tekmeliyorsun. Ben bilgilerle donaniyorum, Sen sefillikle. Ben sessizlikteyim, Sen kavgada. Kavgalarda aramak gercegi, ondan uzaklasmak aslinda. Ben, karmakarisigim, Sen temiz, pak. Ben yalanlardan kaciyorum, Sen tam icine dusuyorsun. Gozlerim gormuyor seni, ben karanligimda oynatiyorum oyuncularimi, Sen gunesin altinda yakiyorsun. Adil bir savasci oldugunu soyluyorsun, kaciyorsun. Yolun uzerindeki duz cizgi, kenarlara tasiyor. Cetvellerle duzeltsen de yuzune vuruyor ozgur halini. O kaciyor, Sen kovaliyorsun. Aslinda pesinde oldugun kendin. Duz cizgiler icinde guvenli bir hayati ozluyorsun, kendine kizman, Benim inadimdan..............(Elif Akbas)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder